nedjelja, 2. prosinca 2012.

Jednog dana...

Jednog dana željela bih postati vlasnica velikih i poznatih tvrtki. Željela bih u svome vlasništu imati ogromne kruzere i hotele. Jednoga dana željela bih biti netko tko je napravio nešto posebno i ostvario svoj san, možda predsjednica ili poznata pjevačica. Ali sad pogledajmo u stvarnost. Ovo što ja želim biti teško će se ostvariti. Najvjerovatnije ću raditi kao nekakva sekretarica ili možda konobarica, ali to neće biti ono što želim. Ono što bih mogla ostvariti je da budem turistički vodič. Putovanja po Eurobi bi me razveselila i dala mi doznanja da sam uspjela. Ne mogu reči da nemam uzor, ali ja to tako ne bih nazvala. Prije bih to nazvala ono što mi daje snagu da idem dalje i da uspijem. Onaj ko mi daje snagu može biti bilo tko: možda moja mama ili učiteljica.

Nema komentara:

Objavi komentar