nedjelja, 2. prosinca 2012.

Moj hobi :)

Moj hobi je uglavnom pisanje za školski list, pisanje pjesama i šivanje. Pračenje života slavnih i sakupljanje članaka nekih poznatih osoba ne bih  baš mogla nazvati hobijem, ali u neku ruku i je. Za školski list pišem još od 5. razreda, meni je zanimljivo a za druge me nije briga. Pjesme? To sam valjda pokupila od svoje sestre ona zna što je najbolje. Uz njezine nagrade, željela sam i ja probati..... I mislim da mi ide. Šivanje sam počela ove školske godine. Zovemo se ''Iglice'' zanimljivo je otkriti nešto novo, nešto što će ti trebati u budučem životu. Sakupljanjem članaka i izjava mogu pratiti što se dogodilo, ili događa u svijetu. Ne skupljam bilo kakve članke, nego samo one posebne, one na kojima je nešto što volim. Željela bih započeti novi hobi, ali on neče biti tako skoro. To bi trebalo biti putovanje oko svijeta, da posjetim razne zemlje, njihove običaje i slično.      

Nema komentara:

Objavi komentar